IK WIL DIRECT REAGEREN

9909 Planner

Medewerker Planning en Documentbeheer


 RICHTING: WTB | SECTOR: Hoofdkantoor
 NIVEAU: MBO
 Dagdienst
 Noord-Brabant
 02/07/2018 - 30/06/2019


OMSCHRIJVING
Zoek je een baan bij Mekano op een binnendienst als medewerker planning en documentbeheer?

De functie medewerker planning en documentbeheer is een spilfunctie binnen Mekano. Hier plaatsen wij zzp’ers op technische opdrachten binnen de industrie. Recruitment werft en screent de zzp’ers, de consultants voeren inatkegesprekken met zzp'ers en met opdrachtgevers. Daardoor komen er opdrachten binnen en dan moet er gebeld worden naar de ingeschreven zzp’ers om te kijken of ze beschikbaar zijn voor die opdracht en of het tarief naar hun zin is. Als een opdracht is ingevuld, moet dat worden bevestigd naar een opdrachtgever en naar de zzp’er die de klus gaat uitvoeren. Nu komt onze planningsafdeling in actie.

Wat doet een Medewerker Planning en Documentbeheer?

Het is vrij druk binnen Mekano en we krijgen het steeds drukker. Dus zoeken we een nieuwe medewerker. Het woord zegt het al, deze man of vrouw komt dan te werken als Medewerker Planning en Documentbeheer. En dan het liefst toch 36-40 uur per week, van maandag tot en met vrijdag.

Het is echt werken, want je belt veel zzp’ers. Je vult templates in vanuit onze database en verstuurt deze per e-mail naar zowel zzp’ers als opdrachtgevers. Je spreekt opdrachtgevers aan de telefoon, en kijkt dan zelfstandig of je direct zzp’ers kunt gaan bellen, of dat je eerst iemand van recruitment of de consultants moet inschakelen om ook de juiste mensen te bellen. Je legt jouw acties vast in de database, zodat jouw collega’s jouw werk kunnen overnemen of, als je zelf aan de telefoon zit terwijl je wordt teruggebeld, zodat jouw collega’s degene die terug belt verder kunnen helpen. En er zit een behoorlijk administratieve kant aan de functie medewerker planning en documentbeheer. Je verwerkt, naast alle documentatie rondom de plaatsing van zzp’ers op opdrachten, ook formulieren en documenten die we intern gebruiken, naar aanleiding van intakegesprekken met zzp’ers. Zo blijft de informatie geborgd in ons systeem en zijn zzp’ers goed vindbaar als we een nieuwe opdracht binnen krijgen.
De medewerker planning en documentbeheer werkt op de binnendienst bij Mekano. Maar opdrachtgevers die je echt vaak spreekt ga je ook een keer bezoeken. Om een opdracht nóg beter uit te kunnen leggen aan de zzp’ers.

Wat moet je kennen en kunnen voor dit werk?

Omdat er echt wordt gewerkt op deze afdeling, zoeken we iemand met minimaal een afgeronde MBO-opleiding. Welke richting dat is, mag je zelf weten. HBO past trouwens ook, deze functie moet je niet onderschatten want je moet goed overzicht kunnen behouden in een hectische omgeving, snel kunnen schakelen tussen verschillende telefoontjes, collega’s, documenten en de database van waaruit je werkt. Je moet dus goed je prioriteiten kunnen stellen, goed kunnen plannen en organiseren, nauwkeurig kunnen werken, ook in hectiek dus, en je moet stressbestendig zijn.

Welke arbeidsvoorwaarden bieden we?

Een passend maandelijks salaris uiteraard, en 24 vrije dagen per jaar. Natuurlijk vergoeden we reiskosten van je woning naar ons kantoor. Elke vrijdag heb je kans aan het eind van je dag een biertje of ander drankje te nuttigen. Je hebt veelvuldig contact met zzp’ers. Die komen regelmatig hun dankbaarheid uiten door een doos chocolade af te geven, of een pak stroopwafels. En om je toch gezond te houden, kun je kosteloos gebruik maken van een vitaliteitscoach. We starten met een jaarcontract dat bij gebleken geschiktheid wordt omgezet naar een dienstverband voor onbepaalde tijd.

Wie kun je benaderen met vragen of met jouw sollicitatie?

Je kunt bellen naar 088-5983300 en vragen naar Iwan Jacobs of Ruben Albers. Mailen kan ook: recruitment@mekano-group.nl


IK WIL DIRECT REAGEREN INLOGGEN